"Ανανέωση για Κασικτσόγλου και Μιχαηλίδη"

Ξεκίνησε ο προγραμματισμός για την νέα σεζόν.Προτεραιότητα φυσικά η ανανέωση της συνεργασίας με τον coach Μιχάλη Κασικτσόγλου ο οποίος για τέταρτη συνεχόμενη χρόνια θα παραμείνει στο τιμόνι της ομάδας των γυναικών⛹️‍♀️.Ανανέωση και με τον coach Γιώργο Μιχαηλίδη ο οποίος μετά από την εξαιρετική δουλειά στα τμήματα Παγκορασίδων,Κορασίδων και Νεανίδων αναλαμβάνει και την νεοσύστατη ομάδα under 23 που θα δημιουργηθεί την νέα σεζόν.Σειρά έχει και η ανανέωση της coach Κατερίνας Καρακασίδου έτσι ώστε και οι τρείς πολύτιμοι συνεργάτες να συνεχίσουν την εξαιρετική δουλειά στο γυναικείο μπάσκετ του Συλλόγου μας.Χαιρετίζουμε την ανανέωση των δύο coaches και τους ευχόμαστε υγιή και επιτυχημένη χρονιά.
FB IMG 1749743185959
Pin It